Welk bedrag krijg je bij game mania terug als je je xbox 360 aan hen verkoopt?

De Xbox 360 is 3 jaar oud en ziet er nog helemaal nieuw uit.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet veel gamemania betaald nooit goed voor 2de handse producten
Zeker nu veel mensen hem willen inleveren ivm. Nieuwe consoles

Antwoorden (1)

De waarde wordt door de computer bepaald aan de hand van onze voorraden, de staat van de aangeboden goederen en de actuele nieuwprijs. Hierdoor is het mogelijk dat bepaalde games/consoles niet worden overgenomen. De overnameprijzen zijn vrijblijvend maar kunnen niet telefonisch of per mail meegedeeld worden.

Dat bepalen ze dus als je hem meebrengt.